måndag 2 februari 2009

Hihi

Gårdagens mål:

Frukost: Omelett på 2 ägg, 1msk vispgrädde, lök.
Lunch: 75g Castelloost (?), Paranöt
Mellanmål: ½ dl Grädde, 1/4 avocado, ytterst liten korvbit
Kvällsmat: Äggröra på 2 ägg, broccoli, spenat, små hackade korvbitar, msk grädde
Efterrätt: 2 bitar mörk choklad, några nötter

Sockersuget är äntligen borta. Jag vill varken ha tuggummin, särskilt mycket mörk choklad eller annat. Gud vad SKÖNT, AAWWWHH. Blev dålig lunch igår alltså, det känner jag. Ska ta med osten idag igen och se hur det löser sig denna gången. Problemet är att jag jobbar.

Ska försöka leta rätt på ett måttband för jag känner att jag har sjunkit mer i vikt.. vågen står på 64 nu; jag väger 66 kg igen! :)
Nu ska vi bara ännu mer neråt!

1 kommentar:

A home far away sa...

När jag läser din blogg så blir jag så inspirerad, jag gick ner 11 kg i våras, gick långpromenader o åt inte så mycket onyttigt, men nu när jag är påbesök i Sverig har jag tappat all kontroll, läs gärna ett av mina inlägg om det:)

Ha en fin midsommarhelg
Kram Gunilla i Singapore