tisdag 27 januari 2009

Mat mat mat

Måste äta mindre av charkprodukterna, skinkan och det, som innehåller en hel del jox som stör min förbränning. Byta ut det mot annat kött. Dock är det ju så praktiskt, att kunna ta några skinkskivor efter ett träningspass!!

Gårdagens måltider:

Frukost: Fil med hallon och linfrön
Lunch: Strömming, broccoli, turkisk yoghurt
Mellis: Liten tallrik keso, turkisk yoghurt, morotsstavar och ostskiva
Mellis två: En äggkopp med svarta oliver mixat i turkisk yoghurt
Kvällsmat: Kyckling, rödkålssallad, turkisk yoghurt, sallad på oliver, paprika, olivolja och lök

Annars går det bra. Jag äter bra. Och bryr mig inte om resultat längre (jo, det är klart jag gör, men det får ta den tid det tar och så :).

Har fått med min mamma på viktgrejen. Och vi har väldigt roligt, lagar väldigt god mat! Skönt och inspirerane att ha människor i sin närhet som också vill äta rätt! :D

Inga kommentarer: